چسب...
بیزارم

ثروتمندان

عزیز دلم…

تمام چسب زخمهایت را هم که بخرم باز…

نه زخمهای من خوب میشود نه زخمهای تو.



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت23:47---9 بهمن 1391
زندگی باور میخواهد



آن هم از جنس امید...



که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد...



یک امید از ته قلب به تو گوید...



که خدا هست هنوز


و خدا همانیست که در سخت ترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم میداد


wolf.cry
ساعت21:48---1 بهمن 1391
سلام وب خوبی داری مر30 که به من سر زدی بازم پیش ما بیا .ممنون بای اگه خواستی با من تبادل لینک منو به نام وبم لینک بعد بگو با چه نامی لینکت کنم
پاسخ:مرسی عزیزم بهم سرزدی چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, توسط دریا |